Frist for afsendelse samme dag:
GLS – 13:00
DAO – 14:00
Postnord – 15:00
Fremragende på TrustPilot
MARCH SALE
Save a minimum of 20% on the entire store
Fremragende på Trustpilot
Leveringstid på 1-2 hverdage
Fri levering ved køb over 399 kr.
Optjen point
Søg blandt produkter
Fri fragt gælder ved ordre over 399 kr gennem GLS/DAO PakkeShop.
I Danmark gælder følgende priser:
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, så må du gerne kontrollere spam folderen. Er der stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse inden for 15 minutter, så skriv til [email protected]
Kontakt os hurtigst muligt, så kan vi nå at rette dine oplysninger inden din ordre sendes. Ring til os på 42614199 eller send os en mail til [email protected]
Der plejer typisk at gå op til 1-2 uger før vi har varen tilbage på lager.
Er der et specifikt produkt du ønsker, men det er udsolgt, kan du tilføje din E-mail under denne overskift “Giv besked, når jeg er på lager” derefter skal du klikke på “giv besked” også vil du automatisk modtage en mail når den ønskede vare er på lager igen.
På koreanske hudplejeprodukter, skal der differentieres mellem en udløbsdato og en produktionsdato. Flere mærker, vælger at skrive en produktionsdato – såsom Real Barrier. Der gælder en holdbarhed på to år fra produktionsdatoen.
Er holdbarheden overskredet, så send os en email på [email protected]
Din rabatkode kan benyttes på alle produkter, der ikke allerede er nedsat med procent rabat.
Hvis du har spørgsmål om, hvilket produkter der er rabatberettigede, er du altid velkommen til at kontakte os – vi hjælper gerne.
Du har desværre ikke mulighed for at tilføje en eller flere vare til din eksisterende ordre. Du vil derfor skulle annullere den eller bestille en separat ordre med de ønskede produkter i.
Skal du derimod ændre et produkt til et andet, skal du kontakte os hurtigst muligt, også vil vi ændre produktet til det ønskede. Dog kan vi ikke ændre i din ordre, hvis den allerede er pakket og klar til afhentning. Bemærk derudover også at du kun kan ændre den ønskede vare til en ny vare der har samme eller lavere pris en det tideligere produkt.
Vi sidder klar til at hjælpe dig fra 8:30-15 i hverdagene. I weekenden holder vores kundeservice lukket og du vil derfor kunne forvente svar mandag morgen.
Har du derfor ændringer, spørgsmål eller andre henvendelser udenfor vores åbningstid, kan du benytte dig af disse spørgsmål og svar, ellers kan du forvente svar når vi er tilbage igen meget snart!.
Når du skal benytte din rabatkode, skal du have tilføjet en eller flere vare til din kurv. Der vil i bunden af søjlen være denne overskift der lyder, “Har du en rabatkode?” den skal du klikke på. Derefter vil der dukke et felt op, hvori du skal skrive den rabatkode du ønsker at anvende.
Senest 14 dage efter skal pakken returneres. Var du medlem af kundeklub ved købet, så har du 30 dages returret.
Kunden står for udgifter i forbindelse med returforsendelsen. Du er ansvarlig indtil vi har modtaget forsendelsen retur.
En leveringsmetode med Track and Trace anbefales.
Det kan tage op til 5 hverdage fra modtagelse af din retur pakke, før at beløbet eksklusiv levering er tilgængeligt på din konto.
Det behøver ikke at være myskin emballage, men du er ansvarlig for, at solid emballage beskytter produkternes stand.
Du kan ikke returnere følgende hudplejeprodukter:
Vi beder om din forståelse, da disse retningslinjer er på plads for at sikre kvalitet og hygiejne.
Bestiller du inden klokken 13:00 i en hverdag, så sender vi din pakke samme dag. Leveringstid er 1-2 hverdage.
Der tages forbehold for ekstra travle perioder som Black Friday, der kan det tage en ekstra hverdag.
Frist for afsendelse samme dag:
GLS – 13:00
DAO – 14:00
Postnord – 15:00
Du modtager en e-mail med et sporingslink, når pakken er sendt.
Har du ikke modtaget en sporingslink, kan mail være havnet i spam eller “promoveringer” i Gmail. Har du stadig ikke modtaget en e-mail, så kan du have kommet til at stave e-mailen forkert. I dette tilfælde bør du sende os en mail på [email protected]
Ønsker du at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte os hurtigst muligt inden pakken sendes. Send en mail på [email protected] eller ring på 42 61 41 99
Ved at sende os en e-mail, er der en forsinkelse, før vi læser e-mailen og registrerer dine nye oplysningerne. Vi anbefaler, at du ringer til os.
Nej, der er ingen ekstra afgifter. Myskin er en danskbaseret forretning, som har alle produkterne på et lager ved København.
Vi sender på nuværende tidspunkt til Danamark, Sverige, Finland & Grønland.
Dette kan skyldes at leverandøren har vurderet at det ikke var forsvarligt at aflevere din pakke på den ønskede adresse, fx, hvis de har været usikker på adresse navnet, etagen eller lignede. Det er derfor vigtigt at du er specifik med din adresse, så de er helt sikker på hvor de må og kan stille pakken.
Leverandøren sørger altså for at aflevere din pakke i den nærmeste pakkeshop nær dig, samt at vedlægge et håndskrevet brev i din postkasse, om hvor og hvornår du kan afhente din pakke det nye sted.